Edison High School / エディソン高校, Philadelphia

Visited: February 2013

Edison High School (former known as Julia de Burgos Magnet Middle School) was an abandoned school, originally built in 1900s and closed in 2002. In 2011, a fire broke out and damaged some buildings heavily. I visited after the fire and some buildings like the auditorium were totally fine but some didn't have the roof and the floor.

エディソン高校(別名ジュリア・デ・ブルゴス・マグネット中学校)は1900代に設立し、2002年に閉鎖されたフィラデルフィアにある廃学校です。2011年に火事があり、私はその火事の後に訪問したのですが、講堂やほとんどの建物は大丈夫でしたが、一部の建物は屋根も床もありませんでした。

Sadly I found out that the site was renovated to a supermarket. I remember the street around the site was so creepy, but probably because of the renovation, the area looked fine now on Google Earth.

残念ながら既に解体され、現在はスーパーマーケットになっていました。訪問時はその廃墟の周り全体が少し治安悪そうな気味悪い感じでしたが、Google Earthでみた現在の町並みはすごい明るくなっていました。(でも廃墟解体は悲しい!ジレンマ!)


























No comments:

Post a Comment